کد خبر : 87350
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
-

سید رضا علوی زمیدانی:

دشمن در جنگ فرهنگی،تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستاده است

دشمن در جنگ فرهنگی،تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستاده است

گیلان تایمز: دشمن در جنگ فرهنگی چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ سخت افزاری تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و لازم است متولیان فرهنگی بر اساس نقشه راه و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت متناظر آنرا با گفتمان انقلاب اسلامی با تجهیز

گیلان تایمز:

دشمن در جنگ فرهنگی چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ سخت افزاری تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و لازم است متولیان فرهنگی بر اساس نقشه راه و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت متناظر آنرا با گفتمان انقلاب اسلامی با تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری و با محوریت ائمه جمعه ها اجرایی کنند.
با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر با هیات دولت مطرح فرمودند؛ می توان گفت:دشمن با رصد از افکار و اندیشه های ملت ایران به جنگ فرهنگی آمده است و متولیان امر اعم از قوای سه گانه و مسئولان فرهنگی می بایستی نرم افزار و سخت افزار این جنگ را فراهم نمایند و با پاس دادن به یکدیگر صحنه را برای تجاوز فرهنگی دشمن مهیا نکنند.
نداشتن نرم افزار یکپارچه برای جنگ فرهنگی از نقاط ضعف دستگاههای فرهنگی است.با وجود اینکه متولیان متعدد فرهنگی در کشور داریم و تریبون های مختلف را نیز در اختیار دارند ولی عدم هماهنگی بین دستگاههای متولی فرهنگ باعث شده است این جنگ در استانها از یک مرکز فرماندهی نشود و بدون لحاظ به تاکتیکهای دشمن در مدیریت جنگ فرهنگی، جزیره ای و سلیقه ای مدیریت شود.
چطور می شود دشمن از بهترین روشها و تاکتیکها و مغزهای علوم انسانی در جنگ فرهنگی با جمهوری اسلامی بهره می گیرد اما برخی متولیان امر نه تنها در این حوزه نرم افزار ندارند بلکه از حمایتهای مالی و پشتیبانی نیز دریغ می کنند و فرهنگ را اولویت اول حوزه مدیریت خود قرار نداده اند و به مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری و دلسوزان و علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی توجهی ندارند و دغدغه ای هم ندارند و بعضا فقط لق لقه دارند.
مرکز فرماندهی جنگ فرهنگی، دفاتر ائمه جمعه در استانها و شهرستانها است.همانطوری که در جنگ نظامی بر اساس آرایش دشمن جنگ آرایی می شود،در جنگ فرهنگی نیز بایستی بر اساس آرایش دشمن به جنگ رفت و نبایستی از تریبون های متعدد،خواسته و یا ناخواسته چند صدایی در جنگ فرهنگی شنیده شود و برای حمله به آرایش فرهنگی دشمن نباید نیروهای متولی بودجه کشور، منفعلانه عمل کنند.
اختلاف سلیقه،اختلاف در نگاههای سیاسی و استقلال اداری سازمانهای فرهنگی از عوامل به هدر رفتن منابع انسانی و مالی در حوزه فرهنگی کشور است.اگر ستاد امر به معروف استانها،شورای فرهنگ عمومی استانها و متناظر این عناوین با اهداف مشترک در جنگ فرهنگی شرکت کنند و به این باور برسند که دشمن بهترین سرمایه این کشور یعنی منابع انسانی را هدف گرفته است،بلاشک می توانند جهل داخلی و تهدید فرهنگی خارجی را خنثی کنند و این امر میسر نخواهد بود مگر اینکه تریبون داران کشور یا رهبران فکری جامعه از یک مرکز فرماندهی فرهنگی مدیریت شوند و به سان تحرکات نظامی دشمن آنرا در نطفه خفه کنند.

گیلان تایمز: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.